3 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΤΕ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΑΣ ΣΤΟ ΙNSTAGRAM

3 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΤΕ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΑΣ ΣΤΟ ΙNSTAGRAM

3 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΤΕ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΑΣ ΣΤΟ ΙNSTAGRAM

Ναι, το να μεγαλώσουμε το κοινό μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι δύσκολο, είναι όμως και το ζητούμενο. Πλέον, δεν αρκούμαστε σε ένα σωρό από likes και followers, αλλά θέλουμε κοινό που ενδιαφέρεται πραγματικά για το περιεχόμενό μας και έχει να προσφέρει feedback.

Η περίπτωση του Instagram είναι ίσως από τις πιο απαιτητικές, γιατί, εκτός από την άρτια αισθητικώς προσέγγιση, είναι ένα δίκτυο το οποίο κινείται αποκλειστικά μέσω κινητού τηλεφώνου, επομένως είναι δύσκολο να κεντρίσουμε για αρκετή ώρα το ενδιαφέρον του κοινού.

Μπορεί τα social media na συνεισφέρουν μόνο στο 3.5% του συνολικού SEO, αλλά αποτελούν μέρος της επικοινωνίας σας.

Στις παρακάτω γραμμές παραθέτουμε τρεις απλούς τρόπους έτσι ώστε να μπορέσετε να προσθέσετε στο κοινό σας στο Instagram ποιοτικούς followers – που θα ενδιαφέρονται και θα διαδρούν με το περιεχόμενό σας.

Βρείτε το concept

To θέμα δεν είναι μόνο η προώθηση του προϊόντος, αλλά και το τι οδηγεί τον καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν. Τοποθετήστε το περιεχόμενό σας μέσα σε ένα τέτοιο σενάριο, που θα βοηθήσει το κοινό σας να το φανταστεί ως κομμάτι της καθημερινότητάς του. Με τον έμμεσο τρόπο αυτό, καθοδηγείτε το κοινό σας να προβεί σε απόφαση κατανάλωσης, χωρίς να του το επιβάλλετε.

Δείξτε γενναιοδωρία

Είναι γνωστό ότι το Instagram προσφέρει περιορισμένες δυνατότητες διάδρασης. Ωστόσο, καλό είναι να βάλετε στην ημερήσια διάταξη λίγο χρόνο για να κάνετε like σε φωτογραφίες του κοινού σας, να ανακαλύψετε και να ακολουθήσετε καινούργιους λογαριασμούς και – γιατί όχι – να κάνετε regram  σε ό,τι σας έχει τραβήξει την προσοχή. Με άλλα λόγια, αποδείξτε ότι δεν είστε ρομπότ.

Κομμάτι του εαυτού σας

Η επιρροή της καταναλωτικής απόφασης είναι το ζητούμενο, ωστόσο δεν είναι μονόδρομος. Δείξτε στο κοινό σας τι κρύβεται πίσω από αυτό, πώς παράγεται, ποιοι άνθρωποι απαρτίζουν την ομάδα σας και ποια είναι η καθημερινή σας ιστορία. Οι καταναλωτές επιδιώκουν να “συντονιστούν” με το δικό σας μήκος κύματος, έτσι ώστε να σας εμπιστευτούν με την αγορά τους.

Δοκιμάστε το!

 

Back to top